Opomin

Finančna uprava Republike Slovenije z opominom pozove dolžnika, da plača zapadle obveznosti. Če dolžnik ne plača svojih zapadlih obveznosti po prejemu opomina, davčni organ začne postopek davčne izvršbe z izdajo sklepa o davčni izvršbi.

Na opomin pritožba ni mogoča. 

Če ste navedene obveznosti že plačali in plačilo ni bilo upoštevano pri izdanem opominu ali, če imate druga vprašanja povezana s plačilom obveznosti, lahko za odziv uporabite edavki obrazec, ki je dostopen v eDavkih. Pokličete lahko tudi na telefonsko številko Klicnega centra za opominjanje in knjigovodstvo zavezanca 08 209 00 00 ali nam pišete na  gfu.fu(at)gov.si.

Če se ne strinjate z navedenimi obveznostmi, posredujete vprašanje na finančni urad, ki je pristojen za odmero obveznosti.

Uporabniki eDavkov lahko zadnje stanje obveznosti preverite na knjigovodski kartici ali z naročilom edavki Obvestila o dolgu

Ali ste vedeli?

Mobilna aplikacija eDavki omogoča obveščanje uporabnikov o bližajočem izteku roka za plačilo obveznosti, če so na to storitev naročeni in izvedbo spletnega plačila.

Opomin za fizične osebe je vročen po navadni pošti. Če zavezanec želi prejemati opomin elektronsko, si v eDavkih uredi elektronsko edavki Vročanje.

Pomni

Pri plačilu zapadlih obveznosti je treba skupnemu znesku na opominu prišteti tudi nadaljnje zamudne obresti (edavki Informativni izračun obresti), to je od prvega dne, ki sledi datumu izdaje opomina do datuma plačila.

Več o tem

Opominjanje

NI NOVIC
MENI
SKRIJ
NA VRH